App | Account | Verbinding | Beheer | Gegevensbescherming | Overig | Foutcodes

Hoe kan ik zien welke activiteiten er in de app en/of met mijn toestel hebben plaatsgevonden?
Dat kan in het berichtencentrum. Hier vind je drie schermen: Alarm, Familie en Bulletin. Wil je notificaties vanuit het berichtencentrum uitschakelen, druk dan op het instellingensymbool (rechtsboven). Lees meer bij ‘hoe kan ik pushmeldingen instellen?’

  • Alarm: meldingen van apparaten, automatiseringsgerelateerde meldingen en alarmen van (geplande) uitvoeringsfouten. Druk op een bericht voor gedetailleerde informatie.
  • Familie: berichten over het toevoegen, verwijderen, wijzigen en delen van ‘huizen’, familieleden (en rollen) en toestellen.
  • Bulletin: statusupdates en pushmeldingen.

Je komt in het berichtencentrum door naar ‘profiel’ te gaan (rechtsonder) en vervolgens op ‘berichten’ te drukken.

Hoe ontvangt mijn toestel firmware-updates?
Je toestel ontvangt updates over-the-air (OTA), oftewel via een netwerkverbinding. Hiervoor hoeft niemand bij je langs te komen. Je kan zelf zoeken naar firmware-updates voor je toestel of automatische updates inschakelen. Hoe, dat wordt hieronder beschreven. Voor sommige belangrijke functies wordt om bevestiging gevraagd voordat de update wordt uitgevoerd.

1. Druk op het beginscherm (‘mijn familie’) op een toestel. Druk vervolgens op het icoon rechtsboven (wijzigen).
2. Druk onder het kopje ‘andere’ op ‘zoeken naar firmware update’. Op de pagina die verschijnt, zie je of er een update beschikbaar is.
3. Wil je automatische updates inschakelen? Zorg ervoor dat het schuifje groen wordt. Druk op bevestigen.

Wordt er een papieren gebruiksaanwijzing bij mijn toestel geleverd?
Ja, er wordt een papieren gebruiksaanwijzing meegeleverd, net als bij een normale vaatwasser. Voor vragen over connectiviteit, kan je de QR code scannen. Die brengt je naar etna.nl/connected.

Ik ondervind problemen en/of wil suggesties doorgeven. Waar kan ik dit doen?
1. Ga naar ‘profiel’ (rechtsonder) en druk op ‘FAQ & Feedback’.
2. Je komt in het helpcentrum terecht. Druk op ‘meld een probleem’.
3. Hier kan je kiezen tussen het melden van een probleem of het geven van een opmerking of suggestie. Selecteer in beide gevallen eerst het soort probleem.
4. Beschrijf je probleem, klacht, idee of suggestie. Het is ook mogelijk om maximaal 3 afbeeldingen of video’s bij te voegen.
5. Selecteer het toestel dat je bezit / waarmee je een probleem ondervindt en geef je contactinformatie op. Indien nodig zal de klantenservice contact met je opnemen via het opgegeven emailadres of telefoonnummer.
6. Als het om een probleemmelding gaat, geef dan ook aan wanneer het probleem zich (voor het eerst) voordeed en hoe vaak de problemen zich voordoen.
7. Druk op verzenden. Je bericht wordt in behandeling genomen.

Kan ik de veelgestelde vragen (FAQ) ook in de ETNA-app vinden?
Ja, ga hiervoor naar je profiel (rechtsonder) en druk vervolgens op ‘FAQ & Feedback’. Je komt in het helpcentrum terecht. Kijk daar bij ‘vaak gestelde vragen’.

Mijn vraag is nog niet beantwoord. Hoe kan ik met jullie in contact komen?
Kom je ergens niet uit? Bekijk alle contactmogelijkheden op ons serviceportaal. We helpen je graag!

ETNA & cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken, om jouw voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties). Door op ‘Zelf instellen’ te klikken, kun je meer lezen over onze cookies en je voorkeuren aanpassen. Door op ‘Accepteren en doorgaan’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring.

ETNA en Cookies

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina’s worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.