Energie besparen is een hot topic, net zoals duurzaamheid. Of je nu bewust bezig bent met de impact die je maakt op het milieu of dat je graag geld wilt besparen door het aanschaff...
App | Account | Verbinding | Beheer | Gegevensbescherming | Overig | Foutcodes
Hoe maak ik een account aan in de ETNA-app?
1. Druk op ‘nieuw account’ en lees vervolgens zorgvuldig de serviceovereenkomst en het privacybeleid door. Kruis het vakje aan als je akkoord bent.
2. Kies het land waarin je woonachtig bent en vul je emailadres in. Druk vervolgens op ‘verificatiecode ophalen’.
3. Voer de verificatiecode in die je op het opgegeven e-mailadres hebt ontvangen.
4. Stel een wachtwoord in van minimaal 6 en maximaal 20 tekens, bestaande uit een combinatie van cijfers en letters. Speciale tekens zijn ook toegestaan. Druk vervolgens op ‘doorgaan’.
5. De registratie van je account is voltooid. Tijd om de app te verkennen!
Waarom kan ik geen account aanmaken met mijn opgegeven e-mailadres?
Het e-mailadres is ongeldig, onjuist ingevoerd of al gebruikt om een account aan te maken. Je kan maar één account aanmaken met een e-mailadres.
Waarom wordt mijn wachtwoord niet geaccepteerd?
Het ingevoerde wachtwoord kan te weinig of te veel tekens bevatten. Een wachtwoord dient uit minimaal 6 en maximaal 20 tekens te bestaan. Stel een veilig wachtwoord in met een combinatie van cijfers en letters. Speciale tekens zijn ook toegestaan.
Hoe kan ik mijn persoonlijke informatie (profielfoto, gebruikersnaam en tijdzone) wijzigen?
1. Ga, nadat je bent ingelogd in de app, naar ‘profiel’ (rechtsonder) en druk op het instellingensymbool (rechtsboven).
2. Druk op ‘persoonlijke informatie’.
3. In dit menu kan je jouw profielfoto, gebruikersnaam en de tijdzone eenvoudig aanpassen.
Hoe kan ik mijn accountgegevens (e-mail en wachtwoord) wijzigen?
1. Ga, nadat je bent ingelogd in de app, naar ‘profiel’ (rechtsonder) en druk op het instellingensymbool (rechtsboven).
2. Druk op ‘account en beveiliging’.
3. Om je e-mailadres te wijzigen, druk je op ‘e-mail’. Druk vervolgens op ‘change email’ en voer je wachtwoord in om verder te gaan. Op de pagina die verschijnt, kan je een nieuw e-mailadres opgeven. Druk vervolgens op ‘verificatiecode ophalen’. Voer daarna de verificatiecode in die je op het opgegeven (nieuwe) e-mailadres hebt ontvangen. Je hebt je e-mailadres nu gewijzigd.
4. Om je wachtwoord te wijzigen, druk je op ‘login passwoord veranderen’. Druk vervolgens op ‘verificatiecode ophalen’. Voer de verificatiecode in die je op het opgegeven e-mailadres hebt ontvangen. Op de pagina die verschijnt, kan je een nieuw wachtwoord invoeren. Bevestig het nieuwe wachtwoord en log opnieuw in.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik toegang tot mijn account?
1. Druk op ‘inloggen met een bestaand account’. Druk vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’.
2. Voer het e-mailadres in dat je hebt opgegeven. Druk vervolgens op ‘verificatiecode ophalen’.
3. Voer de verificatiecode in die je op het opgegeven e-mailadres hebt ontvangen.
4. Op de pagina die verschijnt, kan je een nieuw wachtwoord invoeren. Bevestig het nieuwe wachtwoord en log opnieuw in.
Hoe kan ik uitloggen van mijn account?
1. Ga naar ‘profiel’ (rechtsonder) en druk op het instellingensymbool (rechtsboven).
2. Onderaan het menu, in het rood, staat ‘uitloggen’. Druk hierop en bevestig dat je wilt uitloggen.
3. Je wordt nu uitgelogd en teruggeleid naar het inlogscherm.
Kan ik hetzelfde account gebruiken om op meerdere apparaten tegelijk in te loggen?
Ja, dat is mogelijk. Je kan met één account op meerdere apparaten tegelijk inloggen. Let op: het is niet nodig om met het hele huishouden van hetzelfde account gebruik te maken. Elke gebruiker kan een eigen account aanmaken en binnen de app aan de familie worden toegevoegd. Voor uitleg, zie ‘hoe kan ik een familie toevoegen of verwijderen?’ en ‘hoe kan ik familieleden toevoegen of verwijderen?’ Het voordeel hiervan is dat je geen (persoons)gegevens hoeft te delen en (beperkte) rechten/rollen kan toekennen.